Splošni pogoji poslovanja
Podatki
Dejavnost: | Igor Paldauf – nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji |
Sedež podjetja: | Vučja vas 37, 9242 Križevci pri Ljutomeru |
Odgovorna oseba: | Igor Paldauf |
Davčna številka: | SI-87949199 |
Davčni zavezanec: | DA |
Matična številka: | 2359560000 |
Vpis v register: | AJPES: |
Mobitel: | 051 680 711 |
E-naslov: | info@paldauf.si |
Spletna stran: | https://beeko.si |
TR: | SI56 3400 0101 9461 149 |
Spletno reševanje sporov: | https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL |
Splošni pogoji spletne trgovine BeEko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Ponudnik: Igor Paldauf – nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji (v nadaljevanju Kmetija Paldauf).
Uporabnik: Vsak obiskovalec, ki opravi nakup preko spletne trgovine BeEko.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Kmetijo Paldauf in kupcem. Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Postopek nakupa
1. Če kupec želi izdelek kupiti, izbere izdelek in ob njem klikne na »DODAJ V KOŠARICO«. Izdelek bo dodan v nakupovalno košarico.
2. Ko bo kupec izdelek dodal v nakupovalno košarico, se bo desno na strani prikazal zavihek, kjer je seznam vseh trenutno naročenih izdelkov. Z nakupovanjem ostalih izdelkov lahko kupec nemoteno nadaljuje in dodaja izdelke iz spletne trgovine v košarico.
3. Ko kupec želi nadaljevati nakup ali spremeniti količine izdelkov, ki se prikazuje desno zgoraj, klikne na povezavo »KOŠARICA« in/ali »NA BLAGAJNO«.
4. Kupec pregleda izdelke v svoji nakupovalni košarici, ki jih želi kupiti. Če želi katerega koli odstraniti, klikne na križec v ustrezni vrstici izdelka. Če želi spremeniti naročeno količino izdelka, vpiše želeno količino.
5. V drugem koraku vnese svoje osebne podatke, izbere način dostave in način plačila ter dopiše morebitne opombe. Z vpisom in oddajo osebnih podatkov na tej strani se strinja, da Kmetija Paldauf prejme in obdeluje prejete podatke.
6. V naslednjem koraku kupec še enkrat pregleda naročilo. Za nadaljevanje nakupa klikne na povezavo »Kupite sedaj«.
Naročilo je oddano.
Kupec bo prejel e-sporočilo, ki bo potrdilo njegovo naročilo. Potrudili se bomo, da bo čim prej prejel naročene izdelke. Če ima kupec kakršno koli vprašanje v zvezi z naročilom, nas lahko pokliče na telefonsko številko 051 680 711.
V primeru nezmožnosti dobave naročenega izdelka (v predvidenem času), bomo kupca o predvidenem roku dobave pisno ali ustno obvestili.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v obljubljenem času. Stroški dostave so odvisni od količine in so jasno prikazani ob zaključku naročila.
Pravica potrošnika (kupca) do odstopa od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki kupijo izdelek za osebno rabo) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.
Odstop od pogodbe lahko potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@paldauf.si.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov prodajalca ali ga osebno prinese na isti naslov. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se ne šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V primeru, ko kupec poškoduje ali spremeni originalno embalažo izdelka, ga lahko terjamo za odškodnino. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V tem primeru lahko kupca terjamo za odškodnino.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od teže in vrednosti pošiljke.
Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru, da bodo izdelki prispeli poškodovani zaradi neustrezno zaščitene pošiljke, lahko kupca terjamo za odškodnino. Za pravočasno vrnjeno blago se šteje, če je bilo poslano na naslov prodajalca pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in Kmetija Paldauf zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust se ta kupcu ne vrne, vrne se le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se kupcu vrne.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Kmetijo Paldauf, ki bo zagotovila ažurno informacijo.
Za hitro in učinkovito reševanje garancijskih zahtevkov nas naj kupec pisno obvesti na info@paldauf.si o nastali škodi in zagotovi slike, opis ter druge podobne informacije, če je to potrebno.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
Stvarna napaka
Za stvarno napako gre kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se ugotavlja s preverjanjem z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 14 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. Omenjene pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona ZVPot.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so z DDV – smo davčni zavezanec.
Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Izključitev odgovornosti
V nobenem primeru Kmetija Paldauf ni odgovorna za slučajno, posredno ali posledično škodo, ki bi izvirala iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe spletne strani.
Dostopnost informacij
Kmetija Paldauf se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
– Podatki o podjetju
– Kontaktni podatki
– Bistvene lastnosti artiklov
– Pogoji dostave
– Cene
– Informacijo o morebitnih dodatnih stroških dostave
– Časovno veljavnost ponudbe
– Rok, v katerem je možno odstopiti od nakupa in pogoje za odstop
– Pojasnilo postopka s pritožbo
Varovanje osebnih podatkov in GDPR
Kmetija Paldauf se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-2 in GDPR. Navedene osebne podatke se uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in za potrebno komunikacijo s kupcem.
Uporabnikovi podatki se bodo skrbno hranili in se v nobenem primeru ne bodo predali nepooblaščenim osebam.
Omejitev odgovornosti
Kmetija Paldauf se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pritožbe in spori
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 680 711 ali po elektronski pošti na info@paldauf.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Pogoji veljajo od 17.9.2019.
POSTOPKI RAVNANJA IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV V SPLETNI TRGOVINI (GDPR)
POPIS ZBIRK OSEBNIH PODATKOV – EVIDENCE DEJAVNOSTI
Upravljavec spletne trgovine in osebnih podatkov je lastnik spletne trgovine Kmetija Paldauf, Igor Paldauf.
V spletni trgovini se obdelujejo osebni podatki, ki so potrebni za izvedbo naročila: ime, priimek, naslov za dostavo, podatke o naročenem izdelku, plačilo, način plačila ter telefonska številka in enaslov, da se kupca lahko obvesti o prejemu in obdelavi naročila. Teh podatkov se ne obdeluje za noben drug namen. Glede na veljavne računovodske zahteve se podatki hranijo še deset let po izdaji računa.
VARNOSTNE POLITIKE IN IZVAJANJE
Kmetija Paldauf se zavezuje k ščitenju zasebnosti uporabnikov spletne trgovine in za tehnološko podporo tej varnosti. Prenos vseh osebnih podatkov je zaščiten z varnim SSL protokolom. Osebni podatki uporabnikov spletne trgovine se shranjujejo v elektronski obliki na računalniku, ki je zaščiten pred zlorabo s protivirusnimi programi, ki se redno posodabljajo.
Za varnost shranjenih podatkov je poskrbljeno z različnimi fizičnimi, tehničnimi in organizacijski ukrepi, kot so šifriranje spletnih povezav, preprečevanje dostopa nepooblaščenim osebam, uporaba varnih gesel in preprečevanje vdorov.
Dostop do osebnih podatkov je zaščiten z geslom in uporabniškim imenom za naslednje pooblaščene osebe: Igor Paldauf.
POSTOPKI ZA ZAGOTAVLJANJE PRAVIC POSAMEZNIKA
Z upoštevanjem splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR – General Data Protection Regulation) in nacionalne zakonodaje s področja varstva osebnih podatkov, lahko posameznik kadarkoli zahteva:
• Odjavo od prejemanja elektronskih novic s posredovanjem pisne zahteve na naslov: Kmetija Paldauf, Vučja vas 37, 9242 Križevci pri Ljutomeru ali na elektronski naslov info@paldauf.si. Po odjavi se podatki izbrišejo.
• Popravek osebnih podatkov s posredovanjem pisne zahteve na elektronski naslov info@paldauf.si.
• Trajen izbris osebnih podatkov s posredovanjem pisne zahteve na elektronski naslov info@paldauf.si.
• Izvoz in vpogled do osebnih podatkov s posredovanjem pisne zahteve na elektronski naslov info@paldauf.si.
V primeru, da posameznik meni, da naša obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov ali nacionalno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov, lahko svojo pritožbo posreduje nadzornemu organu s področja varstva osebnih podatkov.
POROČANJE V PRIMERU VARNOSTNEGA INCIDENTA
V primeru varnostnega incidenta (izguba podatkov, dostop nepooblaščenim osebam) o tem poroča v roku 72 ur odgovorna oseba Igor Paldauf informacijskemu pooblaščencu.
POLITIKA PIŠKOTKOV
Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, nam omogočajo, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.
Lahko se odločite, da uporabe piškotkov ne boste dovolili. V tem primeru spletno mesto v vašem brskalniku ne bo naložilo nobenega trajnega piškotka razen lastnih piškotkov, s katerimi analiziramo obiskanost spletnega mesta. S tem pa vam ne bomo mogli zagotoviti, da boste lahko spletno mesto
uporabljali v celoti.